Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 19 vasarnap

2015. április 20. - barcikaisrac

Tegnap este fel12kor felszalltam a chiquila-ba menő éjszakai buszra, szamitottam a klimara, vittem is pulcsit de igy is hideg volt, probaltam aludni, de csomoszor megallt, olyankor fel meg le kapcsolgatta a villanyt a sofőr, meg sok itt a fekvőrendőr a városokban, az se tett jót a nyugalomnak.

img_2335.JPG

Az ut masodik felére átköltöztem az üres utolsó sorba és legalabb kinyújtóztam, de sokat igy se aludtam, sztm egy órát össz. Reggel fél6ra értem chiquila-ba, innen indul a komp isla holbox-ra.

img_2336.JPG

a kompon ért a napfelkelte. 

img_2339.JPG

És kb 25 perc hajozas utan erkeztem meg ide:

img_2345.JPG

végigsétaltam a hajnali városkán, nem sok, kb 8 x 5 utcacska, egybol megfogottimg_2346.JPG

ez az utca vége,  nem szar na:

img_2352.JPG

aztan elsetaltam a hostelbe, szomoruan konstataltam h a reecpcio csak 9kor, ugy ket es fel ora mulva nyit, de addig chilleztem a hostel udvarán egy függőágyban meg dumcsztam egy német csajjal meg a brazil haverjaval akik szinten a recepció niytasara vartak. Ők tegnap nem is kaptak agyat, és a tengerparton ejszakaztak :) A hostel:

img_2354.JPG

meg én:

img_2353.JPG

KAptam végül ágyat, felsőt sajna, remélem nem esek le éjjel :) holnap ha megy el valaki megprobalom elcserélni alsóra. Tetszik amugy a hostel is, bar a szobaban nincs wifi. Aztan kimentem vmi reggeliért, itt nincs supermarket, csak kisboltok, de csak talaltam, joghurtot, sonkat, bagettet, mangolet reggeliztem fincsi volt:

img_2361.JPG

Aztan ledőltem, mivel ejjel nem aludtam, sikerült vagy 3-4 órát (leesés nélkül) szunditanom, majd kimentem a partra pancsizni egyet, nat itt nincs zsufoltság:

fullsizerender_19.jpg

vagy 5en osztoztunk azon a km-es szakaszon :) 

Aztan megeheztem, ettem egy perfekt pizzat, maradt reggelire is, meg setalgattam még és lőttem pár képet. Amugy nagyon jo a feelingje a varoskanak, senki se siet, kutyak jatszanak az uton, nincs betonozva csak homok, siman maszkalhat az ut közepén is (vagy jatszanak a gyerekek) kocsi alig van, a motorosok meg bicajosok meg golf car-osok meg kikerülnek, rad se szolnak. Itt a taxi is golf car :) Meg érdekes festméynek vannak egy csomó házon. Pár kép még a végére:

img_2365.JPGimg_2366.JPGimg_2368.JPG

aztan haza, lemostam az ut porat, meg a tenger sojat magamról, szakallt is nyirtam, és leültem blogot irni amit most befejezek mara, és megnézem mi történik itt esténként. Eddig amugy nagyon tetszik, erre a hangulatra vártam, legjobb hely talán azok közül ahol voltam mexikóba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr837382394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása